• Haber3 FaceBook
  • Haber3 Twitter
  • Haber3 Friendfeed.com
  • Haber3 RSS
  • IMKB
  • 54.810
  • Dolar
  • 1,8425
  • Euro
  • 2,3065
  • Altın
  • 619,17
  • Ankara : 10 °C
  • İstanbul : 15 °C
  • İzmir : 13 °C
  • Adana : 16 °C
  • Antalya : 16 °C
  • Diyarbakır : 12 °C
Erdoğan'dan yine çok tartışılacak sözler
Memurlara maaş farkı ödeniyor !
Bu haber çocuğu Facebook kullananlar için
''Gereksiz yere sezaryen yaptırdım''
Yazıyı küçült/büyüt :Yazıyı küçültYazıyı büyüt

Diyabete karşı kahve

Diyabete karşı kahve
Çinli bilim insanları kahve içmenin diyabet riskini azaltmada yardımcı olabileceğini açıkladı.
19 Ocak 2012 / 11:20

Huazhong Bilim ve Teknoloji Üniversitesi’nden Kun Huang öncülüğünde yapılan araştırmada, kahvedeki üç madde olankafein, kafeik asit, klorojenik asitin, diyabet 2’yi tetikleyen bir proteinde toksin birikmesini engelleyebildiği görüldü. Ayrıca bu maddeler, insülin üreten hücreleri yok olmaktan da koruyor. Uzmanlar, araştırma sonucunun daha etkili tedavi yolları geliştirmeye yardımcı olabileceğini belirtti.
 

493
    * Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere ilk yorum yapan siz olun.
MANŞETLER
Sarıgül, 2015 planını anlattı !Hacizde kredi kartlı dönem !Fazla yağlarınızdan kurtulun''Başbakan vajina bekçiliğini bıraksın''Bu haber ortalığı karıştırdı !Atiye konseri kanlı bitti !400 kilo ağırlığındaki kız evden çıkamadıAK Parti'de istifa sesleri !Molotofçu çocuk 5 lira için yanmışOrhan Boran vefat etti !
FIRSATLAR
Foto-Galeriler
YAZARLAR
Haber3Group © 2001-2012 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz.

Yazılım & Teknik Destek: CM Bilişim