- IMKB

- 54.810
- Dolar

- 1,8425
- Euro

- 2,3065
- Altın

- 619,17
- Ankara : 13 °C
- İstanbul : 15 °C
- İzmir : 13 °C
- Adana : 16 °C
- Antalya : 15 °C
- Diyarbakır : 13 °C
Kanser düşmanı kahve !

ABD’nin saygın eğitim kurumlarından Harvard Üniversitesi, kahve tüketimi ve kanser arasındaki ilişki konusunda şimdiye kadarki en büyük çalışmaya imza attı.
Günde 3 fincandan fazla kahve tüketiminin birçok kanser vakasını engellediğine dikkat çekildi. Şimdiye kadar kahve üzerinde yapılan araştırmalardan elde edilen verilere dayanılarak yapılan çalışmada, günde 4 bardak içilen kahve, rahim kanseri, prostat kanseri, kolon kanserine yakalanma riskini, tip 2 diyabete yakalanma, Parkinson hastalığı riskini ve ayrıca safra taşı oluşma riskini düşürüyor. Kahve ayrıca kadınlarda depresyona yakalanma riskini de azaltıyor. Ancak bu kadar çok tüketilen kahvenin aynı zamanda vücuda da yan etkisi bulunuyor. Uzmanlara göre bu kadar kahve tüketen insanlarda uykusuzluk, anksiyete ve alınganlık gibi semptomların görüldüğü uyarısında bulundu.
- Bugün
- Dün
- Bu Hafta
- Bu Ay
- Eurovision'da Türkiye üzüldü, sevinen İsveç oldu !
- Bu sözcükler takibe alınıyor !
- İsveç'in adayı muhaliflerle görüşünce...
- ATM’ye dokunan yanıyor
- "Survivor’a katıldığım için çok pişmanım"
- Bu polis Twitter'ı salladı !
- İsrail'den Türkiye'ye One Minute
- Bu karar Türkiye’de bir ilk !
- İzmir'de sapık baba dehşeti
- "En düşük maaş 1.757 TL olacak"
Yazılım & Teknik Destek: CM Bilişim








Sporun doğru adresi
Kadinlara çok özel bir haber
Medyanın 24 saat açık kafesi















































Bu habere 1 yorum yapıldı.
BEN COK KAVE ICIYOM COK SEVINDIM BU HABER
BeğendimBeğenmedim