• Haber3 FaceBook
  • Haber3 Twitter
  • Haber3 Friendfeed.com
  • Haber3 RSS
  • IMKB
  • 60.163
  • Dolar
  • 1,7555
  • Euro
  • 2,3320
  • Altın
  • 656,52
  • Ankara : -5 °C
  • İstanbul : 0 °C
  • İzmir : -2 °C
  • Adana : 6 °C
  • Antalya : 4 °C
  • Diyarbakır : 1 °C
Eğer bu iddialar doğruysa VAY HALİMİZE !
Kendi adamlarını infaz etti
Sözleşmelilerin kaderi Erdoğan'da !
Erdoğan da ifadeye çağrılacak mı ?
Yazıyı küçült/büyüt :Yazıyı küçültYazıyı büyüt

Kemiklere birebir

Kemiklere birebir
ABD'de yapılan bir araştırma biranın faydasını ortaya çıkardı.
09 Şubat 2010 / 12:26

ABD'nin Kaliforniya Üniversitesi'nde yapılan bir araştırma sonucu, biranın içinde kemiklerin güçlenmesini sağlayan silicon maddesinin bulunduğunu ortaya koydu.

Piyasada satılan 100 bira markasının analiz edildiği araştırmada biranın içindeki silikon oranının litre başına 6.4 miligram ile 56.5 miligram arasında değiştini gösteriyor.

Araştırmaya göre birada bulunan ve ortosilik asit adı verilen bu silikon türünün insan vücudundaki kemiklerin güçlenmesi için elzem bir madde olduğu açıklanıyor.

Etiketler: ABD
555
 
Foto-Galeriler
YAZARLAR
Haber3Group © 2001-2012 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz.

Yazılım & Teknik Destek: CM Bilişim