- IMKB

- 59.662
- Dolar

- 1,7675
- Euro

- 2,3245
- Altın

- 653,05
- Ankara : 0 °C
- İstanbul : 2 °C
- İzmir : 5 °C
- Adana : 8 °C
- Antalya : 7 °C
- Diyarbakır : 0 °C
Zayıflamak isteyene elma

Yemeklerden önce tüketilen meyve zayıflamaya yardımcı oluyor.
GÖZE ÇARPANLAR |
16 Mart 2010 / 10:02
İngiltere'de bilim adamları, yemekten önce tüketilen meyvenin daha az yemeye yardımcı olup olmadığını ve zayıflamak için hangi şekilde yenmesi gerektiğine yanıt aradı. Araştırmaya, rejim yapmayan ve sağlıklı üniversite öğrencileri katıldı.
Gençlere, öğle yemeğinden 15 dakika önce kabuğu soyulmuş elma, elma kompostosu ya da elma suyu verildi. 5 hafta süren araştırma sonunda elma yiyenlerin daha az yemek yediği görüldü.
459
Günün Popüler Haberleri
Bu Kategorinin Diğer Haberleri
Son Dakika Haberleri
Foto-Galeriler
YAZARLAR
Haber3Group © 2001-2012 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz.
Yazılım & Teknik Destek: CM Bilişim
Yazılım & Teknik Destek: CM Bilişim








































