Kamyonetiyle kediyi ezip kaçan sürücüye mahkemeden ders gibi ceza

Adana2da kamyonetiyle bir kediyi ezip ağır yaraladıktan sonra kaçan sürücü yakalandı. İfadesinde, "Ben de hayvanseverim, kedileri fark etmedim, üzerlerine bilerek sürmedim” diyen A. T. adli kontrol şartıyla serbest bırakılıp, 1 ay hayvan barınağında çalışma cezası verildi.

Galerinin tamamı için tıklayınız

Olay, 21 Ocak’ta Adana2nın Seyhan ilçesi Döşeme Mahallesi’nde meydana geldi. A.T. yönetimindeki kamyonet, sokaktaki 2 kediden birinin üzerinden geçip, kaçtı.

Bakan Uraloğlu açıkladı: ''İstanbul-Çanakkale arası 2 saate düşüyor!''