Bir orman yangını daha... Alevler kısa sürede büyüdü
Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesine bağlı Başaran köyünün Harguri bölgesinde, henüz belirlenemeyen bir nedenle ormanlık alanda yangın çıktı. Yangın, 5 saattlik müdahaleyle kontrol altına alındı.
Kaynak: İHA/DHA
Beytüşşebap ilçesine bağlı Başaran köyündeki ormanda, saat 12.30 sıralarında örtü yangını çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman İşletme Müdürlüğü, itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Yangının çıktığı alanın yerleşim yerlerine uzak olduğu belirtildi.
Saat 12.30 sıralarında çıkan örtü yangını, ekiplerin havadan ve karadan 5 saatlik müdahalesiyle kontrol altına alındı.