AA, Enver Aysever'i çok kızdırdı

Enver Aysever RS FM'de sabah programları yapıyor. Aysever'in programına CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu konuk oldu. Ünlü programcı konuğuna gündem ile ilgili sorular sordu.

A+ A-

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sorulara cevap verdi. Buraya kadar her şey normal. ANcak Aysever sabah programında gazetelere bakınca şoke oldu. Anadolu Ajansı'nın geçtiği haber hatalarla doluydu.

Birinci hata röportajın yapıldığı radyonun ismiydi. AA haberinde 'Rusya'nın Sesi' olarak radyonun adını yazmıştı. Enver Aysever'in ilk itirazı buna oldu. Aysever 'bu radyonun adı RS FM'dedi.

İkinci itiraz ise kendisinden hiç söz edilmemesiydi. Kılıçdaroğlu programa konuk olmuştu ama ona soruları kim yöneltmişti. Bu konuyla ilgili tek satır bilgi yoktu. Enver Aysever buna da çok kızdı.

Cumhuriyet gazetesi haberi AA'nın metniyle verdiği için aynı hataya düşmüştü. Enver Aysever ''bu sıralar acılılar, biz de onların acılarını paylaşıyoruz.'' diyerek Cumhuriyet'in hatasını görmezden geldi.

Sözcü haberde Aysever'den söz ediyordu. Ama o gazete de radyonun ismi yanlış yazılmıştı.

Enver Aysever faturayı AA'ya kesti ve devletin ajansının 'emek hırsızlığı' yaptığını ileri sürdü.