Sabah yazarı TRT'yi fena eleştirdi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ABD'ye yaptığı ziyareti ve ABD Başkanı Trump ile olan görüşmesini, yeterince ekrana yansıtmadığı gerekçesiyle eleştirilen TRT'ye Melih Altınok'tan sert eleştiti geldi.

A+ A-

Erdoğan ve Trump’ın ilk kez karşı karşıya geldiği dakikalarda TRT World’un tenis programı yayınlandığını ifade eden Altıok, “Türkiye'yi dünyaya İngilizce "tanıtmak" için kurulan resmi haber kanalımız TRT World'e gelince gözlerime inanamadım! Kanal, 19.40'ta Türkiye Cumhurbaşkanı ile ABD Başkanı'nın ilk kez karşı karşıya geldiği dakikalarda tenisçi Sharapova sohbetindeydi.” diye yazarak şöyle devam etti:

“Hadi diyelim tüm kanal uyuyakaldı ve hayatlarının haberini atladılar...

İyi de arkadaş bu kadar derin uyunmaz ki!

Zira iki lider içeri geçip kameralar karşısında ilk açıklamalarını yaparken de meslektaşlarımız spor magazine devam ediyordu...

Nihayet, 20 dakikadan fazla süren şekerlemenin ardından saat başında, Erdoğan ve Trump üçüncü duraklarına, kürsüye gelince kanal canlı yayına başladı.


Şimdi siz söyleyin lütfen, olacak iş mi?”

Altıok yazısının devamında TRT’nin yaptığı açıklamaya da tepki göstererek şöyle yazdı:

“Ardından kurum resmi bir açıklama yaparak eleştirilerin "maksatlı" olduğunu yani benim ve skandala şahit olan seyircilerin yalan söylediğini iddia etti.

Bu ağır ithamı çürütmenin ve kimin yalan söylediğini ispat etmenin kolay bir yolu var beyler!

Tüm kanalların Beyaz Saray'a canlı bağlandığı 19.40 ve sonrasında dakikalarca ne yayın yaptınız, açıklayın. Bakın yanda o ana ait ekran görüntünüz var. RTÜK kayıtları da ortada.

"Ama sonrasında zirvenin şu kadar saat haberini verdik" türünden komik açıklamalarla ya da gazetecilere ve seyirciye hakaret ederek bu aymazlığı örtemezsiniz.”