Derbide Beşiktaş GAİN rüzgarı! Fenerbahçe Beko'yu deplasmanda devirip liderliğini perçinledi

Derbide Beşiktaş GAİN rüzgarı! Fenerbahçe Beko'yu deplasmanda devirip liderliğini perçinledi
Güncelleme:

Basketbol Süper Ligi’nin 29. hafta erteleme maçında Beşiktaş GAİN, deplasmanda karşılaştığı ezeli rakibi Fenerbahçe Beko’yu 85-72 mağlup etti. Maça 24-1’lik dev seriyle damga vuran siyah-beyazlılar, liderliğini koruyarak normal sezonda büyük avantaj yakaladı.

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin zirvesini yakından ilgilendiren derbi mücadelesinde Beşiktaş GAİN, deplasmanda Fenerbahçe Beko’yu 85-72’lik skorla mağlup etmeyi başardı. Siyah-beyazlı ekip, bu kritik galibiyetle normal sezondaki liderlik koltuğunu sağlama aldı.

Sahada 24-1'lik İnanılmaz Seri

Karşılaşmaya Lemar ve Sertaç Şanlı’nın dış atışlarıyla fırtına gibi başlayan Beşiktaş GAİN, savunmada rakibine nefes aldırmadı. Maçın hemen başında 24-1’lik tarihi bir seri yakalayan konuk ekip, Fenerbahçe Beko’yu adeta oyun dışı bıraktı. Sarı-lacivertliler ilk periyottaki ilk saha içi basketini bulmakta zorlanırken, ilk çeyrek 26-9 Beşiktaş üstünlüğüyle geçildi. İkinci periyotta da üstünlüğünü koruyan siyah-beyazlılar, soyunma odasına 49-28 önde girdi.

Fenerbahçe'nin Dönüş Çabası Yetmedi

İkinci yarıda savunma sertliğini artıran Fenerbahçe Beko, farkı kapatmak için hamle yaptı. Wade Baldwin ve Onuralp Bitim’in çabalarıyla son periyodun başında farkı tek hanelere (60-68) kadar indiren sarı-lacivertliler, final bölümünde dış atışlarda istediği isabeti bulamadı. Oyunun kontrolünü tekrar eline alan Beşiktaş GAİN, sahadan 13 sayı farkla galip ayrıldı.

Şampiyon Kadın Futbolcular Tribündeydi

Derbi mücadelesini özel konuklar da takip etti. Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'nde 2025/2026 sezonunun bitimine iki hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Fenerbahçe arsaVev Kadın Futbol Takımı, karşılaşmayı tribünden izledi. Şampiyon sporcular, sarı-lacivertli taraftarlardan büyük alkış aldı.

DHA