Haber3 SON DAKİKA EN ÇOK OKUNANLAR MANŞETLER FOTO GALERİ
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
BIST 14.258
Altın 6.131
Dolar 46,62
Euro 53,20
Yaşam Haber Spor Magazin Otomobil Teknoloji Kadın Sağlık Hayvanlar Alemi
SON DAKİKA
HAVAİ FİŞEK FABRİKASINDA PATLAMA: 1 ÖLÜ, 1 YARALI
  1. Anasayfa
  2. Foto Galeriler
  3. Haber
  4. Fabrikada büyük panik: Su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastanelik oldu

Fabrikada büyük panik: Su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastanelik oldu

Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir tekstil fabrikasında, içme suyundan zehirlendiklerinden şüphelenilen 25 işçi hastaneye kaldırıldı.

26 Haziran 2026  Saat: 14:20 Kaynak: DHA Güncelleme: 26 Haziran 2026 14:20
Fabrikada büyük panik: Su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastanelik oldu - Resim: 1

Gaziantep'in 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde hareketli anlar yaşandı. Fabrikadaki sebilden içme suyu tüketen 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle acil olarak hastaneye kaldırıldı.

1 / 6
Fabrikada büyük panik: Su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastanelik oldu - Resim: 2

Mide Bulantısı ve Baş Dönmesiyle Başladı
Mesailerine devam ettikleri sırada fabrikadaki ortak kullanım alanında bulunan içme suyundan içen işçilerde, kısa bir süre sonra eş zamanlı olarak baş dönmesi ve şiddetli mide bulantısı şikayetleri baş gösterdi. Durumun ciddiyetini fark eden fabrika yetkilileri ve diğer çalışanlar, vakit kaybetmeden durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

2 / 6
Fabrikada büyük panik: Su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastanelik oldu - Resim: 3

25 İşçi Hastaneye Sevk Edildi
İhbar üzerine 5. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki tekstil fabrikasına çok sayıda ambulans ve sağlık ekibi sevk edildi. Olay yerine hızla ulaşan sağlık görevlileri, zehirlenme belirtileri gösteren 25 işçiye ilk müdahaleyi fabrikada yaptıktan sonra, işçileri ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne transfer etti.

3 / 6
Fabrikada büyük panik: Su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastanelik oldu - Resim: 4

Sağlık Durumları İyi, Soruşturma Sürüyor
Şehitkamil Devlet Hastanesi'nde zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan 25 işçinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. Hastanedeki müşahede süreçleri devam eden işçilerin yaşadığı bu talihsiz olayın kesin nedeninin belirlenmesi için, fabrikadaki içme suyu numuneleri alınarak detaylı bir inceleme başlatıldı.

4 / 6
Haber3
Gizlilik İlkeleri Künye İçerik Kaldırma Talebi Reklam İletişim İnsan Kaynakları

Yasal Uyarı: Sitemizdeki tüm yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılması kesinlikle yasaktır.

Yazılım & Tasarım:
Bilgin Pro
Haber3
  • Anasayfa
  • Son Dakika
  • Manşetler
  • Çok Okunanlar
  • Foto Galeri
  • Yazarlar
  • Güncel
  • Ekonomi
  • Memur
  • Çalışma Hayatı
  • Otomobil / Motosiklet
  • Magazin
  • Spor
  • Dünya
  • Medya
  • Kadın
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Sitene Ekle
  • Hava Durumu
  • İçerik Kaldırma Talebi
  • RSS
© 2026 Haber3.com Tüm hakları saklıdır. İçeriklerin izinsiz kopyalanması yasaktır.