Bülent Arınç koronavirüsü yendi
Hem Haber3.com'a destek olmak hem de gündemi kaçırmamak için Haber3.com'u Google News'te favorilerinize ekleyin.
Haber3'e Google News'te abone olun
Abone OlKoronavirüs tedavisi gören TBMM eski Başkanı Arınç, sağlığına kavuştuğunu açıkladı. Arınç, "18 günlük tedavi sürecinin sonunda bugün eşim ile birlikte hastaneden şifa ile taburcu edildik" dedi.
TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, corona virüsü yendiğini açıkladı.
Arınç, Twitter hesabından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
"18 günlük tedavi sürecinin sonunda bugün eşim ile birlikte hastaneden şifa ile taburcu edildik. Yüce Rabbimize hamd ve şükürler olsun.
Dualarını, iyi dileklerini ve ilgilerini esirgemeyen tüm dostlarımıza sonsuz teşekkürler."
Bu Haberleri Kaçırma...
Hem aradığınız haberlere hızlıca ulaşabilmek hem de Haber3.com'a destek olmak için Google News'te Haber3.com'a abone olun.
Haber3'e Google News'te abone olun
Abone Ol